Masz firmę? Reklamuj ją jeszcze skuteczniej!

Ważnym aspektem działalności każdej firmy są działania marketingowe. Pomagają one wyróżnić się spośród konkurencji, która zwykle nieustannie rośnie, i zapewnić naszemu biznesowi bezcenną przewagę na rynku.

Aby być skutecznym w tych działaniach, powinniśmy ciągle szukać nowych narzędzi, które pozwolą na jeszcze skuteczniejszą reklamę. Do takich narzędzi, na które warto zwrócić uwagę należą real time bidding i programmatic buying.

Na czym polega rtb?

Jak wskazuje na to angielska nazwa, real time bidding, w sktórcie rtb, to aukcyjny zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym. Polega on na licytowaniu konkretnego miejsca przeznaczonego na reklamy podczas konkretnej sesji wyświetlanej przez konkretnego internautę. Za sprawą programmatic buying czyli zautomatyzowanego zakupu mediów cały proces zajmuje jedynie kilkadziesiąt milisekund.

Co można osiągnąć dzięki rtb?

Real time bidding to precyzyjne I zaawansowane narzędzie marketingu internetowego. Daje ono jeszcze większe możliwości niż tradycyjna kampania reklamowa w wyszukiwarce. Do jego największych zalet należą:

  • Docieranie do precyzyjnie określonej grupy odbiorców. Dzięki analizie zachowań internautów, możemy wybrać spośród nich tych, do których są skierowane są nasze usługi lub produkty i tylko im wyświetlać nasze reklamy. Pozwala to na osiągnięcie wysokiej skuteczności.
  • Personalizacja komunikatu. System rtb pozwala na dopasowanie reklamy do konkretnego odbiorcy tak, by zainteresować go jeszcze bardziej, a tym samym zwiększyć współczynnik konwersji i w rezultacie – sprzedaż.
  • Optymalizacja. Dzięki nieustannemu monitorowaniu zachowań użytkowników możemy na bieżąco kontrolować skuteczność naszej kampanii reklamowej i w razie potrzeby wprowadzać odpowiednie zmiany. Pozwala to na maksymalnie efektywne wykorzystanie naszego budżetu i szybsze osiągnięcie założonych celów.

Jeśli tradycyjny marketing w wyszukiwarkach to dla naszej firmy za mało, pora na rtb! To narzędzie, które pozwoli zoptymalizować koszty, skuteczniej docierać do klientów i pozostawić konkurencję w tyle. Przekonajcie się sami!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *